زمان جاری : جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 9:11 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 49
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضویت: 17 /1 /1400


قوانین عمومی فعالیت در انجمن فروشگاه کولر ایرانی
قانون شماره 1) لطفا در هنگام ثبت نام در انجمن شاپ کیپر ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربري خود استفاده نمايید

قانون شماره 2) لطفا در هنگام ارسال پيغام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمايید . در صورت مشاهده عبارات و اصطلاحات نامناسب و مغایر با شئونات ملی یا مذهبی ، اشتراک كاربری شما در اولين فرصت حذف و دسترسي شما به انجمن شاپ کیپر قطع می گردد .

قانون شماره 3) لطفا در هنگام ارسال سوالات و مشکلات و پيغام هاي خود از يک عنوان مناسب استفاده نمايید . اين عنوان مي بايست در رابطه با سوال ، مشکل و يا پيغام ايشان باشد .

قانون شماره 4) لطفا هنگام ایجاد تاپیک یا مطرح کردن سوالات خود ، انجمن مناسب را انتخاب نموده و از مطرح کردن سوالات خود در انجمن های نامتناسب با سوالشان خودداری نمایند .

قانون شماره 5) لطفا از ارسال تاپیک های تکراری جدا خودداری فرمایید . قبل از ایجاد تاپیک یا طرح سوال با استفاده از گزینه جستجو از عدم وجود مطلب ارسالی در انجمن ها مطمئن شوید .

قانون شماره 6) لطفا در صورتي که مايل به ارسال مطلبي از يک سايت ديگر مي باشيد ، حتما منبع آن را ذکر نماييد . در صورتي که مطلب يا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصي بود ، حتما نام وي را ذکر نماييد .

قانون شماره 7) لطفا توجه داشته باشید که هر گونه تلاش برای آسیب رسانی به انجمن اعم از محتوایی و یا ایجاد اختلال در پایداری انجمن ، و هر گونه تلاش برای بر هم زدن نظم کلی انجمن و انحراف آن از هدف و مسیر اصلی ، تخلف محسوب شده و از همه کاربران خواهشمندیم نهایت همکاری را داشته باشند . در صورت مشاهده چنین مواردی قطعا با کاربر متخلف برخورد می شود .

قانون شماره 8) لطفا در هنگام جواب دادن به سوالات از به کار گيري الفاظ و جملاتي که باعث دلسردي کاربر سوال کننده شود خودداري فرماييد چرا که مهمترین هدف انجمن شاپ کیپر پاسخگویی به سوالات سایرین و آموزش موارد مورد نیاز به آنهاست .

قانون شماره 9) لطفا در صورتي که جواب يک سوالي را نمي دانيد از ارسال مطالب نامرتبط و اسپم خودداري فرماييد .

قانون شماره 10) لطفا از تکرار يك سوال و يا يك تاپیک در انجمن هاي مختلف خودداري كنيد . خواهشا انجمن مناسب و مربوط به موضوع مورد سوال خود را انتخاب نموده و فقط در آن انجمن ، موضوع خود را ارسال كنيد .


با تقدیم احترامات فراوان و آرزوی موفقیت روز افزون شما

سه شنبه 17 فروردین 1400 - 17:33
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :